Off we go....

6 januari 2015 - Pijnacker, Nederland

Het is zover!
Lieve mensen,

Na een voor ons nogal onfortuinlijk 2014 zijn we klaar voor een stukje herstel in de eerste maand van 2015: CHILI, met een heel klein beetje Argentinië, in verband met een vierdaagse trip naar Patagonië, at the end of the world.

Even na 18.00 zal de taxi ons oppikken om ons naar Schiphol te brengen. Let's go for the summer in Santiago de Chile! Laat de droogte en de zon de verkoudheid maar snel doen verdampen.
Van alles op het programma: Valparaiso. En in wijndal Maipu Valley. En ja, ook naar één van de droogste plekken op aarde, de Atacama woestijn in het noorden van dit lange land met eenkustlijn van 4.500 km.
Een onvoorstelbare pijpenla.... Aan de andere kant van een van de langste bergketens ter wereld, de Andes. Maar daar vliegen we pas morgen overheen, op deze 18 uur durende, héél lange zit van 12.600 km.
Door omstandigheden lukte het nog niet zo goed, maar langzaamaan krijgen we er zin in.

Leuk dat je met ons meereist!
Peter & Katinka

1. Robin:
    6 januari 2015
    Veilige en vooral geweldige reis gewenst! Dat 2015 het jaar van herstel mag worden. Allerbeste daar!
  2. Ria Stolk:
    6 januari 2015
    Goeie reis allebei en geniet ervan met elkaar met volle teugen.
  3. RobJan:
    6 januari 2015
    Een fantastische reis toegewenst!!!
    Het komt allemaal goed.....je weet wel.....
    liefs van ons, Bettina & RobJan
  4. RobJan:
    Heeeel veel plezier!!!!
  5. Cobie:
    Lieve Peter en Katinka.
    Ik ga jullie zeker volgen,heel veel plezier op jullie reis naar Chili en een klein beetje Argentinië .
    Xxx
  6. L t en a:
    Lieve Peter en Katinka,

Enorm veel plezier, geluk, ontspanning en gezondheid. Jullie mogen niet eerder terug komen voordat jullie beiden goed zijn uitgerust!
    Haha...

Liefs xxxxxx, ook namens mijn ouders,

Tomas
  7. RobJan:
    6 januari 2015
    Jeetje dat die lieve Tomas dat toch allemaal kan. Fantastisch !!
    hi,hi......
  8. Astrid:
    9 januari 2015
    Vanuit een koud, regenachtig en winderig NL wens ik jullie veel fun! Ik stap zo op m'n fietsje om naar het werk te gaan... Dikke kus, Astrid